tisdag 13 november 2012

Orsahästen

I en ny färg




Julhäst




Hur fin är inte vår Orsahäst och lagom till jul finns nu den att tillgå i denna underbara röda nyans. Tjejerna som gör dessa hästar är så skickliga när det kommer till färgsättning. Sobra och eleganta nyanser som gör att de passar in i inredningen året runt. Denna Orsahäst är en perfekt present/julklapp till mamma/mormor/farmor och andra som har allt men som man ändå vill visa sin uppskattning till. Åh nu ser jag fram emot att matcha min häst mot min nya bricka(som jag hoppas köpa i Sthlm nu i helgen).
Ann Harrysson heter ena tjejen som gör dessa fina hästar. Den andra har jag i skrivandets stund tappat namnet på. Du kan väl lämna en kommentar om det Ann!

Orsahästen finns att köpa på Turistbyrån och presentbutiken Para-Ti här i byn och ni lär skynda er för att få ett exemplar. De kommer att gå åt som smör i solsken.

Komplettering : Självklart har denna eleganta Häst en egen Hemsida HÄR hittar ni den

Tack Ann för lånet av din Instagrambild :)

Nej, nu måste jag rusa. Ska till skolan på föräldramöte.




Trevlig Tisdag på er kära vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar