tisdag 6 november 2012

Inspiration House Doctor


Fina i den mer vintriga inredningen

Ett "tittskåp" i glas/trä( ja jag är verkligen inne på trä just nu) 
I fönstret hade jag tänkt placera det. Kanske med den batteridrivna ljusslingan i?

Enkel och fin tavla med kopparram


 Denna fina tolkning från House Doctor är ett alternativ till min drömspegel -  Adnet 58 - från GUBI designad av Jacques Adnet/Hermes med ram och upphängning i fint italienskt läder. HÄR hos Länna Möbler kan ni se mer av min favorit.
Om det är något jag skulle betala dyrt för är det denna!


Finns även som denna modell. Också House Doctor.

Batteridriven ljusslinga med plisserade bollar. Fina att dekorera med.
Denna bild är lånad från blackballon HÄR




Hallå där ute!




 Kikar in här lite snabbt efter jobb, middagsfix,disk, det vanliga plockandet och sen kontorsjobb härhemma. Är lite trött men kunde inte låta bli att visa er vad jag planerar för inredningen. Danska House Doctor har mycket jag tycker om just nu. För mer inspiration, besök deras fina blogg HÄR

Bla My Tivoli säljer House Doctor. HÄR besöker ni deras webbutik



Nej nu till soffan, lite glögg och en saffransskorpa :)

Och som vanligt får ni gärna tipsa mig om vad ni gillar :)


 Gokväll allihop!







Bilder lånade från my tivoli och blackballon


2 kommentarer:

  1. Hej!
    Tack så mycket för måleri tipset:)
    Gubi spegeln skulle mer än gärna få flytta hem till mig med, bums. Likaså det quiltade väskan från Zara. Ha en skön kväll!/Kristin

    SvaraRadera
  2. Hejsan,
    Kul att du gillade mitt tips! Hemma hos en av Per's kollegor hade dom renoverat hela mellanvåningen på detta sätt. Mycket sobert blev intrycket. Jag bestämde mig genast för att "sno" idén till vår orenoverade hall nere. Har bett om att få färgkoden. Ska påminna Per igen om den. Min mamma renoverar också nu och jag vet att hon har en hel del ljusgrå färgkoder på förslag. Om du har lust och tid får du gärna tipsa mig om vad dina idéer.
    Hej så länge!/ Annette

    SvaraRadera