tisdag 20 november 2012

Ett Förbaskat Bra Parfymtips Till Herrarna

LANVIN L'HOMME SPORT




Hej på er!





Låt er inte skrämmas av att ordet SPORT finns med i namnet. Detta är ingen citrusdoftande rengöringsvariant som det så ofta tenderar bli när citron ska förknippas med sport/casual. Det här är en riktig pärla bland herrdofter. Den "sticker" ut i sin genre. Har "Klass" i mitt sätt att se det. Passar även som kvällsdoft när man inte behöver/vill ta fram "det stora artilleriet". Så har man inte lust/råd att ha en dyrare doft så är det denna man ska satsa på oavsett ålder. Passar alltså både till maken, tonårssonen, brorsan, svärsonen osv. 
Priset ligger i mellanprisklassen. ELEVEN HÄR har bra erbjudande just nu.

Har ju spenderat helgen i storstan som ni vet. God mat och dryck, och en massa härlig inspiration har jag fått. Och så fick vi träffa Stina en av dom två 19-åriga tjejerna i familjen som numera bor i stan. En del roliga inköp blev det också såklart. Fredagen började i Täby eftersom en av mina lillasystrar bor där. Vad kunde då inte bli lägligare än att besöka nyöppnade SEPHORA vars enda butik i Sverige ligger just i nyrenoverade Täby Centrum. Mer info och bilder från helgen kommer i kommande inlägg. Nu måste jag vila min onda arm som jag knappt kan lyfta. 
Per, den lustigkurren, påstår att jag lider av "shoppingarm" :(
Det tror jag inte ett dugg på ;)!




Ha det bra hörrni! 




Bilder lånade från eleven.se  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar