torsdag 22 november 2012

Babushka

Bird Family i design av danska Christine Bohn-Willeberg

Färgglada djur i design av svenska Ingela P Arrhenius
Tillverkade i formgjuten plast




Charmigt





Jag gillar verkligen dessa fina Babushkadockor och de är ett perfekt alternativ när man vill addera lite färg i inredningen. Dessutom bra som present och julklapp till den inredningsintresserade.
HÄR på Bluebox hittade jag dessa charmiga dockfamiljer.

I kväll blir det middag på Strand Kök Och Bar med Gunilla och Kerstin. Trevligt! Det var ett tag sen sist. Ser fram emot lite "surr" i goda vänners sällskap. Jobb väntar sen hela helgen. Har lite jobb härhemma på kontoret först, sen ska här börjas piffas. Har ju införskaffat nya sminkprodukter från SEPHORA. Det blir liksom roligare att sminka sig med nya produkter :) 
Kerstin kommer förbi efter jobbet och hjälper mig med att "pensla" silverranden. Snälla vänner man har! Axeln gör fortfarande jätteont och jag kan inte lyfta upp den mer än att jag kan borsta tänderna.



Nej nu är min kopp Te slut och Hemmajobb väntar!



Ha en bra dag allihop!




Bilder lånade från bluebox.se


2 kommentarer:

  1. Så söta dom är ! kommer ihåg min familj i trä som jag hade när jag ver liten...undra vart den tog vägen?? Blev du nöjd med sminket ?

    SvaraRadera
  2. Ja visst är dom charmiga! Bird Family är också i trä. Kan vara idé att leta fram dom nu E-L. Så fina i inredning! Ja, jag känner mig nöjd. Köpte produkter från deras eget märke SEPHORA. Det var mest en rolig grej, butiken är ju den enda i sitt slag i Sverige :)

    SvaraRadera