söndag 4 november 2012

Inspiration Olsson & Jensen

Så fin som udda stol
Till hallen härhemma?

Ja, varför inte?
Gillar att den är helt i svart och att stativbenet är i flera led

Är svag för trä just nu som ni vet!

Precis som för sammet! Denna lampskärm är ett alternativ till Tine K's modeller 

Batik? Ja också en favorit

Eller också prydnandskuddar i kelim så får mattan bli neutral?
Vad tror du Kristin? :)




Ja, vad ska man välja?





Just nu är jag inne på batik, sammet, trä och udda stolar. Priset får gärna vara i mellanprisklssen! Ja, många är idéerna som snurrar i mitt huvud just nu. Ni märker att jag irrar omkring i inredningens underbara värld. Dessutom ska jag och maken enas om hur vilken inriktning den ska ta.
Vis av erfarenhet vet jag att det inte blir lätt!

Från Svenska Olsson & Jensen i Helsingborg hämtar jag inspiration just nu, HÄR kan du hitta mer inspiration

Allt utom prydnadskudden i batik hittade jag i i butiken Höganäs HÄR Tyvärr är stolen slutsåld

För en mer stilsäker och ej så förvirrande inspiration ;) klicka HÄR 

Nu till soffan och söndagsfilmen i familjens sällskap



Ha det bra alla vänner!




Bilder lånade från Olsson & Jensen och butiken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar