torsdag 15 november 2012

Estrid Ericson & Pia Wallén

 En Bricka ska införskaffas

Valde stod mot denna


Ses överallt nu




Har bestämt mig!





Det blir brickan med elefantmotivet av Estrid Ericson från Svenskt Tenn som får pryda Per's ärvda vita skänk. Det var inte alls självklart. Valet stod mellan Pia Walléns mycket populära motiv Crux som jag också (som alla andra)är ett stort fan av. Däremot kanske det blir ett köp av den fina filten Cross i ekologisk bomull 240/160. Blir snygg till soffan/sängen

Brickan från Estrid Ericsen/Svenskt Tenn hittar ni bla HÄR
Produkterna av Pia Wallén hittade jag HÄR på Svenssons i Lammhult. Kika in och passa på att inspireras av mycket annat fint

Nu tar jag några dagars bloggpaus och reser i väg med maken över helgen, inget bloggande blir det alltså. Däremot håller jag er uppdaterade på Instagram!




Hoppas nu ni alla får en underbar helg!




Bilder lånade från Svenskt Tenn och Svensonns i Lammhult






2 kommentarer:

  1. Ha nu en skön weekend !!! hoppas du kommer hem med tunga kassar !!;)..håller utkik på Instagram:)kram...kan du inte köpa båda brickorna och filten? snyggt tillsammans..

    SvaraRadera
  2. Ja du har rätt E-L ! Det behövs nog en bricka till, en mindre och i ett annat mönster att matcha till. Jag vet att Ikea har haft en fin :) Hur det blir med filt/pläd vet jag inte i skrivandets stund. Som du vet har jag köpt dn matta i orientalisk stil. Svårt med matchning just nu! Du får gärna komma med idéer !

    SvaraRadera