onsdag 14 november 2012

Fotografiska


Nya tavlor




Inte alls en dum idé!





Äntligen blir det av! Vet inte varför det inte blivit av tidigare. Att byta makens tavlor med ungkarlsmotiv i guldiga nyanser i bred guldram(uhh!)
Vi är varandras totala motsatser i allt så även när det gäller inredning. Så det är väl i och för sig den största anledningen. Dels är jag en väldigt ambivalent person som hänger upp mig på detaljer.
Två stycken nya tavlor skulle alltså införskaffas och placeras ovanför en av sofforna. Då fick jag denna idé med att köpa affischer från något museum( jag är säkert sist med det ;)!) Och inte från någon möbel/inredningsbutik. Så jag surfade runt lite och valet föll på denna(Är extra förtjust i elefantmotiv) från Fotografiska. Finns att köpa på deras webbutik HÄR Två stycken likadana blir det. Suveränt bra pris, 120 kronor/ styck! Så nu kan jag lugnt leta vidare efter de "rätta" motiven och ändå känna mig nöjd med det jag har.
Nå vad tycker ni? Snyggt med två med samma motiv eller bara tråkigt och fantasilöst?

Det är verkligen värt att kika in på Fotografiska Webbutiken. HÄR hittar ni den. Förutom ett stort sortiment av affischer, finns det produkter för hem och kontor, snygga magneter och annat till mycket bra pris. Ett tips i dessa julklappstider!


Nej nu måste jag sluta. Här ska planeras och packas inför min och makens weekend i huvudstaden.




Hej så länge!




Bild lånad från fotografiska.eu/webshop





















1 kommentar:

  1. elefanten var mäktig ! ...börjar se framför mig hur ditt hem kommer se ut ;)

    SvaraRadera