torsdag 19 april 2012

Recension

Bild från ellos.se



Jag har ju lovat er en recension på BULLBOXER's fina tolkning av Isabel Marant's Dicker Boots, så här kommer den.
Först var jag lite besviken på färgen som jag hade hoppats skulle vara mera gråbeige än sand. Det står sand i beskrivningen så jag kan inte klaga där men jag tyckte bilden visade en annan nyans. Färgen är alltså ljusare än på bilden.
 Bootsen är väldigt fina tycker jag, bekväma och med en lagom höjd på klacken. Kan användas under en heldag på stan utan problem. Jag köpte min vanliga storlek, så storlekarna i min färg verkar vara normala. Jag hoppas och tror att mockan slits lite efter användning så färgen blir lite mörkare och mer i min smak. Hursomhelst behöll jag Bootsen då fördelarna var större än den lilla nackdelen med färgen.
Har ingen erfarenhet av BULLBOXER, så vet ingenting om kvalite, men jag köpte mina på 40% så priset var överkommligt.

Jag hittade mina Boots från BULLBOXER/ELLOS HÄR

Såg att många storlekar var slut nu tyvärr.
I morgon är det fredag! Härligt, härligt.

Vad har ni för er i helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar