söndag 22 april 2012

Sköna Söndag


Tilda

Lunch

Här doftar jag på VALENTINO's Valentina Edp

Läppstift från MAKE-UP STORE

Killarna som spexar med mig




Vilken trevlig dag!

Hemma igen efter en shoppingdag i Kupolen. Även dottern med pojkvän gjorde mig och sonen sällskap. Alla blev väldigt nöjda med sina inköp. Gustav handlade det mesta till sin skolavslutning på JACK & JONES. Nu saknas bara en fin skjorta. Tilda köpte jeansshorts på GINA TRICOT och en jättefin tunn, svart jacka/blus i olika matrial med en dragkjedja som fin detalj på BIKBOK. Ett plagg som även passar oss som är något äldre kan jag tipsa om. Lägger upp en bild någon annan gång 
Sen en tid tillbaka använder jag läppstiftet SHEER i färgen CROSS från MAKE-UP STORE. Jag gillar den lätta,krämiga formulan som ger fin färg utan att täcka för mycket. Stiftet som är rött har gula pigment som passar mig väldigt bra, då jag har mycket blå pigment i mina läppar. Passade också på att sniffa på lite nya dofter på KICKS när jag nu hade chansen. Ni är några som vill att jag ska skriva om Parfym och Dofter men jag får ta det vid ett annat tillfälle.

Nu ska vi fortsätta Söndagen härhemma. En väninna till mig kommer också förbi strax för bröllopsprat och lite vin. 

Ha det bra hörrni!

2 kommentarer:

  1. Tack snälla Annette ! Du är som klippt å skuren för att vara Tärna <3..alltid lika trevligt att komma förbi och tissla å tassla:) kram !

    SvaraRadera
  2. Man tackar för så fina komplimanger ! :-)
    Välkommen att tissla å tassla närhelst du vill. Det är så trevligt med ditt sällskap.

    Kram

    SvaraRadera