fredag 13 april 2012

Sommardrömmar

Bild lånad från beleza-blogg.se


DIOR CROISETTE  - SOMMAR 2012

Oj, vad fina dessa nagellack från DIOR är!
Förutom parfym så är jag även förtjust i nagellack och köper alldeles för många.
Om man som jag använder mest neutrala färger på kläder så kan ett snyggt nagellack i färg användas som en accessoar. Plötsligt känns inte outfiten lika tråkig längre.
DIOR har lyckats fånga precis det jag uppskattar. Färgnyanser som inte är för skarpa/hårda och inte heller för pastelliga/tråkiga.
Snygga, eleganta och väldigt användbara nu i vår och sommar. 
DIOR's sommarkollektion är överlag en dröm. Med fler produkter som väcker habegär. Kollektionen släpps V. 16
För mer inpiration, råd, tips och bra recensioner, besök duktiga Tina och hennes blogg beleza-blogg.se En av mina favoriter när det gäller skönhetsbloggar.

För att komma till Tina's blogg klickar ni HÄR

Maken och ena dottern har åkt till Stockholm för shopping och övernattning på Hotell. 
S fick en shoppingdag med sin pappa i födelsedagspresent, där pappa betalar. Måste skryta lite nu, men han är en jättebra pappa på alla vis!

 Eventuellt innebär resan även ett bilköp för maken men det är en annan historia :)

Ha en trevlig Fredag allihop!



2 kommentarer:

  1. fina färger ! har beställt hem sånt grönt från Amati till Frisörvillan..

    SvaraRadera
  2. Ok, det måste jag titta närmare på. Glömmer bort era fina make-up produkter, dumt nog!
    Det är så bekvämt att kunna handla bra och fina produkter på nära håll!/ Annette

    SvaraRadera