torsdag 12 april 2012

Praktisk och Snygg!

Bild från chique.se


Ja, effektiv har jag lyckats vara denna dag. Putsat fönster(tar några åt gången), städat, tvättat/tagit hand om ren tvätt, varit in till Mora med firmans papper och lagat middag.
Egentligen en alldeles vanlig dag när jag tänker efter.
Passade på att inhandla bla ett par träningsbyxor när jag var i Mora. Vill känna mig bekväm nu när jag på allvar ska komma i gång efter muskelskadan.

Veckans Tips!

Detta silverfärgade smyckeställ från Lisbeth Dahl är riktigt fin tycker jag. Enkel och klassisk design. Inget "prål" som man fort tröttnar på. Något i min smak helt enkelt.
Jag beställde det till en av tjejerna härhemma som fick det i födelsedagspresent. Det är tydligen inte bara jag som uppskattar smyckestället. Det tog fort slut. Jag klickade hem den sista från Chique.se

Hoppas ni har en fin Torsdagkväll!

Det här och andra fina smyckeställ från Lisbeth Dahl hittar ni HÄR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar