torsdag 26 april 2012

Ett Steg och Två Tillbaka..

I Rabatten härhemma

 

 

 

 

Ja, det är väl inga vårkänslor man har just nu precis!


I dag var det dags för pass nr 2 på veckans löpschema.
Jogga i 3 min varvat med 2 min rask promenad i 20 min. Full av lust gav jag mig i väg. Ja, hur gick det då? Nej, det gick inte alls. Min skadade muskel vägrade sammarbeta. Den gjorde rejält ont direkt. Framför allt strax ovanför knät. Även höften ömmade ordentligt. I och med att jag inte kan utföra ett riktigt löpsteg där man sträcker ut i hela rörelsen, utan korta där jag sätter ner hela foten, så blir belastningen fel tror jag. Nu vet jag inte hur jag ska lägga upp träningen. Kanske måste jag börja jogga på mjukare underlag och inte som nu, på asfalt.
Vilket bakslag vi har i vädret. Häromdagen väcktes hoppet om att nu, nu är våren på gång men nej, inte då. Bara regn på min enda lediga dag denna vecka. Dessutom har jag jobbat med firmans papper hela dagen = Tråkigt. Bokslut närmar sig, så det är ett måste. 
Ja, det är ingen Torsdag att minnas precis.

 I morgon är en annan dag! Nu kommer vi igen eller hur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar