tisdag 1 maj 2012

Sköna Maj, Välkommen

Korvgrillning i Dödbyn på Valborgsmässoafton

 

 

 

 

 

Så härligt med sol och värme!


Jag åker ner till Stockholm på Torsdag och möter upp P som redan är där för att skriva på några avtal. En tredagarshelg med hotellvistelse är planerad sen en tid tillbaka. Bokade hotell idag, vilket visade sig att ta en evighet. Våra favorithotell, Scandic Sergel Plaza och Hotell Kung Carl, var fullbokade. Det hade jag inte räknat med men jag var som vanligt ute i sista sekund. Hittade dock ett jättebra och fint alternativ(hoppas jag!)till ett superpris. Ungdommarna håller ställningarna härhemma medan vi är borta.

Jag berättar mer och håller er uppdaterade om vad som händer under helgen här i bloggen. Ni hänger väl med?

Hursomhelst, allt letande, ringande och bokande tog en massa tid. Dessutom sov vi till halv tio i dag. Ungdommarna var ute på Valborgsfirande, vilket innebar en massa kollande från våran sida (läs min). Dessutom hämtade vi hem tre av dom vid tre olika tidpunkter. Jag tror jag somnade vid 03.00. Alla hade skött sig jättebra vill jag tillägga.
Det där med att trädgårdspiffa blev inget av för min del. Var alldeles för trött och oinspirerad trots det fina vädret. P körde i allafall med högtryckstvätten på balkongen och på stenplattorna runt entrén, så det är på gång iallafall.

Hoppas ni alla haft en härlig dag i solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar