fredag 4 maj 2012

Fredagkväll Och Trötta Fötter

Stockholms nya Galleria

Nytt sommarlack från Dior

Jag och Per på Rydberg's

Stina.
En av våra ungdommar som också befinner sig i Stockholm just nu. 




Uhh..


Ja, här är vi ordentligt trötta efter en hel dag på Stan.
Stackars S hade tappat sin Iphone i vattnet utanför Af Chapman igår så halva dagen gick åt att för att lösa det problemet. En ny fick lov att köpas tillslut, för vem kan klara sig utan sin Mobiltelefon. Inte jag heller! Passade på att köpa en ny jag med då jag planerat det en tid. Inte mycket annat blev inhandlat idag. Jag är i allafall väldigt nöjd med nagellacket från Dior. Perfekt nyans. En "vuxenkorall" är min åsikt, inte så pastellig med andra ord.

Nej nu till sängen och högläge för mina stackars fötter.
Ett glas Rött, Tv'n och den snarkande Maken får hålla mig sällskap.

Återkommer i morgon, hoppas ni haft en bra Fredag allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar