fredag 11 maj 2012

Det Är Bara Regn Hos Mig



Bild lånad från reformasthlm.se
 - Stol Brooklyn -




Inrednigsdrömmar




Ja, jag är inget Shabby Chic fan precis.
Om jag får tycka så inreds ett hem med en blandning av det man tycker är fint med en blandning av det som är ärvt och det som är nytt. Alltså ingen enhetlig "stil". Det blir mera personligt så.
Nå, hur ser det då ut härhemma då, i vårt gula hus? Jag gillar att "piffet" går i industristil. Det nätta som möter det ruffiga. Ja, inte är det lätt att knyta i hop säcken precis. Har en massa ideér men den röda tråden slår bara knut på sig själv. Dessa 50-tals inspirerade stolar vill jag gärna ha. Nu är frågan vilket matsalsbord som ska väljas till. Har ni några ideér och tips?

Dessa stolar och mycket annat fint från Reforma Sthlm hittar ni HÄR

God Kväll alla vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar