torsdag 17 maj 2012

Nya Inköp Och Norges Nationaldag

Klänning från Åhlens


Med ett sytt veck som fin detalj


Produkter från Åhlens, Apotek Hjärtat och H&M





Så typiskt!



Ja, det blev lite inhandlat när jag var i mora igår. Så skönt att kunna bocka av från den långa - Att göra listan - . Klänningen från Åhlens är jag väldigt nöjd med. En enkel modell med en liten detalj. Klänningen är i 100% viskos som ger ett snyggt fall. Den oranga nyansen är perfekt för min smak. Färgen är varken för skarp/onaturlig eller pastellig/mesig. Jag kommer att matcha den med kavaj/jacka och accessoarer i skintones/beige eller svart. Priset då? 249 kr! dessutom hade jag en rabattkupong på 20%. Kan det bli billigare? Ångrar nästan att jag inte tog en svart också. Klänningen finns även i en snygg rosa färg till er som klär i det.

Om klännigen finns på ditt Åhlensvaruhus hittar du HÄR

Det är dags att börja BUS'a kroppen inför sommarsäsongen så jag passade på att köpa några produkter för det.

Från Åhlens

- BUS-spray från L'Oreal för ansiktet
- Fondation Skin Tone Perfector från Lumene(omtalad)
- Nagellack nr:708 från Isadora

Från H&M

- Skrubbvantar
- Skrubbkräm

Från Apotek Hjärtat

- Mattifying & volume stylingpowder från Björn Axén(FAVORIT)
- Natuvive´s bodylotion Lemongrass
- Aco's sense & care bodymilk(perfekt innan BUS)

Annars då? Ja, här ligger man sjuk i feber med ont i mage och kropp. Nattens frossa verkar ha gett med sig dock. Synd när man är ledig två dagar så här mitt i veckan innan ett långt helgpass på jobbet. Får hoppas jag slipper sjukskriva mig.

Maken och S är på resande fot idag för att ev köpa ny Bil. Kika in senare om ni är nyfikna!
Nej, nu till duschen. Kanske det kan pigga upp? Orkar jag så ska jag inviga några av de nyinköpta produkterna. Recension kommer!

Ha en fortsatt härlig dag kära vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar