söndag 20 maj 2012

Så Var Det Dags För Möhippa

Raggarbilen piffad och klar för transport

Den vackra blivande Bruden


Vilken härlig kväll!


Nu lurade vi dig allt E-L ;-)

 

Det närmar sig bröllop för en av mina närmaste vänninor och igår var det dags för den obligatoriska möhippan. Vi träffades hemma hos Anna för gemensam färd i raggarbil upp till H och P som hade tagit på sig rollen som middagsvärdar för det intet ont anande blivande brudparet. Kvällen tillbringades på Mora Hotel och spaavdelningen. 10 minuters ansiktsbehandling hade vi alla utom blivande bruden som vi hade bokat en längre behandling åt. Härliga fruktfat, vin och bubbelbad ingick också i detta kompisspa. 
Vilket härligt sätt att få umgås med sina vänner på!
Vi gick sedan vidare till Mora Strand & Kök för en trerättersmiddag och ännu mer prat och skratt, där den blivande bruden fick gå runt och få råd om relationer. Gästerna och personalen skrev ner dessa i en anteckningsbok. Mycket uppskattat.
Ja, nu fick ni en liten inblick av allt det roliga som hände denna underbara dag i goda vänners sällskap.
Detta kommer att fortsättningsvis bli vår form av den sk "syjuntan" kom vi fram till.
Ja, inte mig emot!
Jag vill också passa på att tacka alla inblandade för en toppenkväll.

Ha det bra allihop!

3 kommentarer:

  1. Haha !! ..ja det var verkligen en toppenkväll, perfekt Hippekväll i min smak ! Jag skulle gärna spola tillbaka tiden några timmar.Men som sagt: vi måste fortsätta unna oss spa och vin !!! Vi behöver det ! Tusen miljoner kramar mina goa vänner !

    SvaraRadera
  2. Snart börjar nedräkningen E-L ! Vad härligt :-) Något roligt att se fram emot hela tiden. På fredag väntar prov av klänningar :-)
    Vi ses/ Annette

    SvaraRadera
  3. ..ja nu är det nääära..puh ! spänningen stiger:)

    SvaraRadera