tisdag 8 maj 2012

Lite Blandat

Enrén till Hotellet

Utsikten från Hotellfönstert, Drottninggatan

Änuu mer utsikt


I Trappan på Hotellet
Minns Skoltiden åk 1-6

Per och Stina på Rydbergs

Kungsträdgården

Mums

Kista Galleria




 

Ja, då var man hemma igen


En intensiv men en härlig helg har vi haft i Huvudstaden med sol, fina inköp, god mat och dryck och framför allt egentid för mig och Maken. Vi arbetar mycket bägge två, både kvällar och helger. P är även mycket bortrest så vi unnar oss en helg med hotellvistelse när det passar. Det blir så lätt att man gör en massa annat när man är hemma och ledig. Ja, ni vet vad jag menar.
Anledningen att det var svårt med Hotellrum(som jag skrev om tidigare) var ju att Hockey-WM pågår. Höga priser var det också. De flesta låg på runt 6000 kr för en tredagarshelg. Dyrt tyckte jag. På vinst och förlust gick jag in på coophotellpremie. Till min stora tur och även förvåning fanns det en tredagars vistelse på Best Western Hotel Bentleys för 2548 kr. Förmodligen en sen avbokning då det i vanliga fall krävs nån månads framförhållning för boende i innerstan. Ja, ibland har man tur. Hotellet ligger på norra delen av Drottninggatan. Ett trevligt område med många resturanger i medelklass. Ett tips om man vill undvika dom vanliga turistfällorna som finns i City.

Hotellvistelser med coophotellpremie hittar ni HÄR

Ni vet väl att det inte bara innebär helger?

Nej, nu ska jag sätta igång här hemma även en rask promenad ska hinnas med

Ha en fortsatt fin tisdag allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar