tisdag 15 maj 2012

Planering Pågår


Tulpanrabatten på jobbet




God kväll allihop!



Som sagt tidigare så är det fullt upp i vår. Det krävs mycket planering för att få allt att gå i lås. Logistik på hög nivå med andra ord. Ja, det ska nog gå att få i hop allt. Mycket fokus har legat på kommande Bal och Student för tjejerna här hemma. Nu måste jag lägga det åt sidan för ett tag och tag i det jag behöver för egen del. Min brudtärneklänning ska finjusteras så då måste underkläder och skor som ska användas vara på. Så det ska inhandlas å det snaraste. Skor är alltid roligt men prova underkläder. Uhh, fy!

Ha det bra hörrni!

2 kommentarer:

  1. Tänk vad fullt upp man kan ha det..? samma här.
    Student..och bröllop.
    Du kommer vara såå fin i din klänning det är jag säker på. Men som sagt det blir en viss skillnad med rätt underkläder ! det har jag fått erfara;)
    ..men lika snygga som våra döttrar..det får vi bara drömma om. Men vi har ju varit så snygga en gång i tiden iaf;)))Nu har vi rätt att se ut hur vi vill !Blir spännande nästa fredag iaf;) i måndags beställde jag buketter till oss:)

    SvaraRadera
  2. Ja, vi får väl leva på gamla meriter ;)) åtminstone jag!
    Beställda buketter, ja nu närmar det sig E-L. Bara upploppet kvar:))
    Spänning och nervositet börjar smyga sig på :) Härlig känsla ändå eller hur?

    / Annette

    SvaraRadera