torsdag 24 maj 2012

Ja, det blev inte som man hoppats...

På soldäcket här hemma

Årets första planteing
Favoriten Tagetes
Nu är det på gång hörrni!



Ja, några kilon minus blev det inte


I morgon bär det av mot Borlänge. A hämtar upp mig härhemma klockan 08. Brudtärneklänningarna ska provas en sista gång. Min klänning ska sys in men jag hade ändå hoppats på att få sy in några centimeter extra.
Nåja, lagt kort ligger!
Vi möter upp E-L hemma hos henne för lite förmiddagsfika först. Självklart tar jag bilder under dagen och lägger upp här och håller er uppdaterade. Kanske hinner jag med några inköp också!
Kan bli så att jag tar tåget hem. Jag har inga planer utan låter humöret styra hur dagen blir. LYX i det lilla formatet.

Underbart väder eller hur?
Nej, det är inte en iskall Öl utan Cafe Latte i glaset :)

Trevlig kväll på er!

2 kommentarer:

  1. Vilken mysig dag vi fick ! Tack för lunch och vin ! ..blev väldigt tomt nu när både ni och Bosse åkte..ni kommer bli så fina i era klänningar bara dom är in och uppsydda och buketter och frisyrer är på plats ! ..dom va snygga dom där orange skorna också;))) än en gång tack för en väldigt mysig dag:) trevlig kväll, kram

    SvaraRadera
  2. Ja, en solig dag i en stad med goda vänner. Shopping en hel dag och lunch med ett glas rosé på en uteservering. Det är lyx i det lilla formatet. Livskvalité och energihöjande.

    Tack själv för en väldigt trevlig dag!

    Kram/ Annette

    SvaraRadera