fredag 1 februari 2013

Franska Stövlar Och Mera Fynd

Citystövel


Ett riktigt fynd
Älskar knalliga färger på friluftskläder


Storsäljare
Denna hade E-L med sig till mig från sin Huvudstadstripp förra helgen!
Tack min snälla vännina :)
Bild från mitt instagram




Hej Vänner!





Här kommer de utlovade fynden jag gjort på hemmaplan. Jag är väl som alla andra när det kommer till att fynda och handla för en billig penning, varför betala mer än man måste? Men att planera in reor är inget för mig. Utan det blir mest som det faller sig. Slumpen avgör helt enketlt och ibland har man mer tur än man kunnat hoppats på. På vår Outdoor butik här i byn hittad jag denna gummistövel i citymodell. Var egentligen ute efter ett par från Barbour men priset för denna stövel från La Chameau var nedsatt till 475kr(1300 kr) så då var det bara att köpa :)(Fanns kvar i Stl 40 om någon är intresserad). På samma Outdoorbutik köpte jag denna skaljacka i alpin-modell från Craft. Helt fantastiskt stretchig och skön. Att en vinterjacka kan kännas så! Nedsatt till ca 990 kr (3500 kr)

Måste säga att vårpirret börjar komma denna soliga Fredag här i Dalarna. Vi har till och med haft några dagar med plusgrader, så nu börjar det :)
Vi jobbar mycket just nu både jag och Per. Rätt slitna känner vi oss, så till nästa helg hoppas kunna boka in oss på hotell i Tällberg. Vore skönt med någon Spa-behandling, god mat/dryck, promenader och lugn och ro. Ladda om batterierna helt enkelt!

Och som vanligt får ni ha överseende med mina ostylade och trista foton tagna av min Iphone! :)




Ha nu en riktigt trevlig helg allihop!


3 kommentarer:

  1. Värst vad du har fyndet Annette!!! Snygga stövlar o snygg jacka verkligen! Provat buljongen än? Såg Lantbuljongen med chili/citrongräs som ska vara god till kyckling o fisk på Maxi Blge idag. Kram

    SvaraRadera
  2. Alltid kul när man springer på fynd! Spännande med kontoret, låter som om det kommer bli kanonbra. Tack för tipset gällande gardinskenorna, ett riktigt bra tips att följa upp. Ha det gott/Kristin

    SvaraRadera
  3. Hej på er tjejer!
    Ja mycket bra fynd, eftersom det var köp som ändå skulle göras. Annars är det lätt reaplagg och andra fynd blir kvar i garderob och förråd. I allafall är det så hos mig ;)
    Buljongen ska invigas i dag Eva-Lena. Ser fram emot det :)Älskar Renee Voltaires förpackningar, så snygga att ha framme på "kryddbrickan". Chili/Citrongräs buljongen måste absolut provas den med :)
    Det ska bli spännande och se resultatet av vad du valt Kristin. Dina ideér är alltid i min smak :)
    Ja, kontoret blir nog bra men just nu har allting stannat av. Det där med att vara tidsoptimist vet ni ;)Men nu kavlar vi upp ärmarna och tar nya tag!
    Bilder kommer att läggas upp här på bloggen om ni är intresserade

    Tack för att ni tar er tid att kommentera, jag blir så glad för respons :) Vet att jag inte är så snabb att svara på kommentarer, så nu lovar jag skärpning på den fronten!

    Ha det så bra!/ Annette

    SvaraRadera