söndag 10 februari 2013

Accentfärgen För Mig?

Hur underbar är inte denna färg! Korallrosa eller vad man ska kalla den. En snygg accentfärg. Skarp men ändå inte skrikig. Så galet fin i kombination med gulddetaljer. Inte mitt Ipadfodral tyvärr :(
utan en utav våra tjejer, Stina. <3

Många av mina favoritlack kommer från CHANEL som ni vet, och färgerna för kommande säsong gör mig inte besviken denna gång heller. Fracas(som även en utav mina favoritdofter heter)har samma härliga korallrosa ton som jag gillar lite extra just nu. Lacket skimmrar även lätt i guld vilket gör det mer sofistikerat, och ska även vara lite varmare i tonen än vad man uppfattar när man ser "flaskan". Naturligtvis blir det även ett köp av Accessoire. Ett rödbrunt lack har länge stått på önskelistan. Ytterligre ett tredje lack ska införskaffas. Om vilket, bloggar jag om längre fram.
Bilden med CHANELLACKEN har jag med tillåtelse lånat av min favoritbloggerska när det kommer till skönhetsprodukter TinaBELEZA HÄR Kika in och bli inspirerade av fina bilder och bra recensioner och beskrivningar hur man lägger en Make tex




Sega Söndag!





Ja, egentligen har det varit "segt" hela helgen, Tack och lov! Ibland behöver man bara göra ingenting. God mat/dryck, soffläge och bra TV ska inte underskattas :) Jag har verkligen fastnat för den nya serien på SVT, Mr Selfridge. Uppskattar den typen av serier OCH inga reklaminslag är ett extra plus.
Jag älskar radioprogrammet STIL som sänds i SR P1. Vilken tur att det finns webbradio och att det går att ladda ner :)så idag har jag lyssnat på tre missade sändningar. Det är inte bara otroligt intressant och skickligt gjort utan även väldigt avslappnande att lyssna till.

Nej, det blev ingen weekend för mig och Per i Tällberg som det var tänkt. Sjukdom förra helgen satte stopp för det. Han blev nu tvungen att jobba denna istället. Ja, lite surt var det då jag lyckats få ett suveränt pris för hela helgem med trerätters middag! Nåja det blir fler tillfällen :)


Vilka färger väljer ni i Vår och Sommar? Grönt, gult och guld är förutom den korallrosa mina favoriter :)




Hej så länge!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar