måndag 4 februari 2013

H&M Home

Gillar färgerna i kombination med mönstret

Matchar och bryter av med en annan modell

Kul detalj med annat mönster på baksidan

Så fint till trärena detaljer

En fin liten vas, ett alternativ till Svenskt Tenn's Dagg




Lite Piff till Kontoret är beställt!





Har lite svårt att bestämma hur piffet och pyntet ska se ut på kontoret. H&M Home HÄR har mycket budgetsnyggt tycker jag, så jag börjar så till att börja med. Några kuddar, en pläd och en vas klickades hem i kväll :) Alla väggar ska bli målade i en ljusgrå färg i en varm ton. En Stringhylla ska även inhandlas plus någon snygg variant på skrivbord. Tunna vita gardiner uppsatta i tak med glidskena som hänger bredvid fönstret på varje sida och Ikeas vita mörkläggnings rullgardin som "kappa" skapar rymd och bredd. Har så i alla sovrummen nere. Enhetligt gillar jag! Tycker det ger finast intryck utifrån också(när ungdomarna kommer ihåg att dra upp dom vill säga ;))
Nå, vad tycker ni om allt detta? Ge mig gärna feedback och era bästa tips och idéer!




Nu blir det soffläge här, har haft fullt upp på min lediga dag så det är jag värd :)




Vi ses!





Bildkälla : H&M Home

4 kommentarer:

  1. Det låter som kontoret kommer bli mycket snyggt å trivsamt Annette! Men så är det väl du som ska sitta där oxå va? Jag gillar kudden. Kram

    SvaraRadera
  2. Låter väldigt trevligt inspirerande arbetsrum! Blev själv sugen efter jag läste om skenor, gardiner mm. att få det så där stylih i mitt "flickiga" kontor oxå ;)))

    SvaraRadera
  3. Gillar det grå på bilden näst sist. Vad kul att få fixa lite. jag och gubben satt och pratade i går att bygga ihop carporten för på andra sidan har vi ett sovrum som nu är gästrum. få lite större tvättstuga och grovingång. det hade inte vart så dumt. Ha så gott kram Sussi

    SvaraRadera
  4. Hej på er tjejer!
    Ja, jag hoppas allt faller på plats så småningom och blir så där "stylish" Tarja :) med en dos hemtrevlig känsla. Det kan lätt bli för överstylat a la utställning annars. Ja, det ska bli mitt kontor/gästrum Evalena:)Äntligen något jag själv får styra över! Du vet hur jag har det ;)Vilket kul projekt att se fram emot Sussi! Som sagt är det kul att fixa, om inte annat så när man får se resultatet av all planering och allt slit :)
    Tack för er feedback :) Jättekul!

    Hoppas ni har det bra i snöyran!/ Annette

    SvaraRadera