onsdag 6 februari 2013

Smygtittat Och Mera Budget!

I Stål och Glas

Snygg Spegel och smart förvaring


Hur snyggt kan det bli!





Ja, Ikea sviker aldrig när det kommer till design till bra pris! 
Vitrinskåpet FABRIKÖR i stål och glas är galet snygg. I modern men ändå tidlös stil. Passar såväl inredning i industriell stil och den mer romantiska. Kommer i tre färger, beige, grafitgrått och ljusgrönt. En aprilnyhet precis som den den snygga Spegeln KNAPPER med den smarta förvaringen. Spegeln får inte plats i mitt sovrum men förhoppningsvis i dotterns som blev eld och lågor över denna snygging. Ett Vitrinskåp i grafitgrått hoppas jag kunna lägga beslag på. Har ingen aning om hur många som kommer att finnas till försäljning och på vilka varuhus. Var så säker på att detta skåp kommer väcka mångas habegär och säljas slut. Priset för Vitrinskåpet vet jag inte men spegeln kostar 499 kr. För mera nyheter och inspiration kika in hos Ikea Livet Hemma HÄR 

Nu ska det bli spännande att höra vad ni tycker om detta :)

Äntligen Onsdag och Lilllördag :) Det ska firas med favoriten Finncrisp och Tapenade. Ett glas gott rött vin(budget där med ;)) till det blir pricken över i. 




Ha en fin fin Onsdag kära ni!





Bildkälla : Ikea Livet Hemma



4 kommentarer:

  1. Skål på dig Frun!!! Jag får ta Lilllördag imorgon när min käresta fyller 50 år!!!! ...Jag gillade båda möblerna, skåpet till mig å spegeln skulle nog även min dotter gilla!

    SvaraRadera
  2. Så mysigt att unna sig lite vardagslyx. Har ett kvällspass i dag så det passade ju utmärkt. Så det är "dan" med stort D för Bosse idag. Hälsa och gratta :) Ja, visst är skåpet snyggt. Passar in överallt. hoppas, hoppas jag hinner lägga beslag på ett!

    Ha det bra i helgen, det lär bli en del firande förstår jag :) Kanske något dyker upp på Instagram ;)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Häftigt plåtskåp! skulle kunna tänka mig till tvättstugan som ska få sig en omgång nu :o) //Tarja

    SvaraRadera
  4. Ja häftigt, tidlöst, enkelt och sofistikerat på samma gång OCH passar verkligen in överallt. Det lutar åt hallen nere för min del. Tyvärr har jag inget stort bad/relaxrum som annars kunnat vara ett alternativ :)
    Låter som din Tvättstuga kommer att bli något alldeles extra! :)

    Trevlig Kväll!:) Annette

    SvaraRadera