måndag 18 februari 2013

Drömmer Om Våren

Mina favoritfärger, och denna kombination från ZARA HÄR bär jag jag gärna i vår.
Älskar den svarta Kavjen med det lilla extra som lyfter den annars så enkla outfiten. Plus även för längden på Kavajen

Bildkälla: ZARA

Denna skinnjacka blir fin till våren. Dotter T funderar på denna.
Inget för mig tror jag. Är själv mer intresserad av en längre modell

Bildkälla: ZARA

Denna snygging får gärna hänga på min axel ;)
BALENCIAGA's Papier A4 leather bag
Bla HÄR hittar du den

Bildkälla: Nathalie Schuterman webshop




Oinspirerad





Ja, det känner jag mig just nu. Vädrets makter bidrar inte heller precis. Mycket snö, grått och trist i vår del av landet. Men det är väl så det ska vara ett tag framöver.
Skulle egentligen lagt in ett inlägg om mina hudvårdsprodukter och hudvårdsrutin men det kändes som det skulle behövas en hel del text så ni får ta del av de senaste från min inspirationsmapp istället. Inte så mycket färg som ni ser. Så här i tidig Vår så satsar jag färg på naglar och läppar det blir snyggast så anser jag. Ja, jag är förutsägbar, jag vet! :)
P är bortrest igen och kommer att vara det ett bra tag framöver förutom helgerna. Jag är van med det men det är ändå skönt att ha ungdomarna hemma som sällskap.


Nu tillbaks till soffan och skräckisen på TV




Hej så länge!   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar