onsdag 20 februari 2013

Gult, Vitt Och Leo

Blir glad av gult just nu

Ovanligt snygg vit Väska. De svarta sömmarna som detalj "lyfter"  denna fina modell.

Loafer i mitt favoritprint i Vår. Leo


Till ljusblå/vita Jeans, en överdel i den vita färgskalan, ett snyggt bälte, väskan ovan och läckert lackade naglar. ja, varför inte :)

Alltid snyggt med pumps, men jag föredrar nättare och spetsigare modeller i år




I dag lyser Solen





Äntligen Sol, det var ett bra tag sen sist. Genast blir humöret bättre och med det lusten att klä sig i den mer färgglada skalan. I dag gillar jag gult :) Den vita färgskalan och Leoprint ligger också bra till när jag hämtar Vår och Sommarinspiration inför kommande inköp. Dessa snyggingar ovan hittar ni HÄRÅHLÉNS 

Idag är jag ledig och det firas med toning av silverranden och allmän "service" av ansikte och kropp. Behövs verkligen ;) Samtidigt drömmer jag mig bort till varmare breddgrader. Alla planerar/reser bort nu och lillasyster Anneli har precis kommit hem från Mexicko( hur brun kan man bli!)Kanske kan den sen länge planerade resan till Florida äntligen bli av för mig och Per i höst. Florida var väl inte mitt första val i USA, men Per som jobbat en hel del "overthere" ville inte besöka ställen där han redan varit, så jag fick ge mig. I och för säg sig hade jag inga problem med det. Det blir ju sol och värme i alla fall. Nåja, snacka går ju. Någongång måste någon av oss ta tag planerandet och se till att det händer också ;)

Nej nu hörrni ska jag snygga till lite härhemma, handla hem lite extra gott. I kväll serveras här min och ungdomarnas favorit. Moules Frites med Aioli. Mums!




Kram på er!




Bildkälla: ÅHLÉNS


2 kommentarer:

  1. Åh ! De gula skorna med öppen tå vill jag ha!!! Tack för tipset!!! Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är dom fina! Så fint med färg på accessoarerna när man annars som jag gillar att klä mig i den mer neutrala färgsskalan. Kul att du gillade skorna :) Kram

    SvaraRadera