måndag 28 januari 2013

Till Mitt Kontor







Nya Tavlor





Dessa fick det bli. David Ehrenstråhle's mycket populära 2013 Guide To Manhattan och nya 2013 Guide To San Francisco. Bägge i begränsad upplaga. Finns just nu hos Artilleriet HÄR. Mycket annan fin inspiration hittar ni där och för den som letar mattor finns där just nu prisvärda KILIM
Har gjort en hel del fynd här på hemmaplan i helgen. Hoppas kunna visa er det senare i veckan. Är rätt upptagen just nu för renoveringen en trappa ner har äntligen börjat så det blir lite si och så med uppdateringar här.




Ha en bra dag allihop!




Bildkälla Artilleriet

2 kommentarer:

  1. Supersnygga tavlor! Har själv den med New York och är så nöjd! ;) //Tarja

    SvaraRadera
  2. Hej! vad kul att du hittat hit till min blogg och tack för att du tog dig tid att kommentera :)Jag blev jätteglad :)
    Ja det känns som jag är "sist" med dessa tavlor men jag håller med dig, dom är
    supersnygga i sin enkelhet. Smälter in överallt. Kul också att de är numrerade och i begränsad upplaga.
    Ha det bra!/ Annette

    SvaraRadera