onsdag 31 oktober 2012

Ny Vardagsväska Och Webbutiksnytt

Från ZARA

Från ÅHLÉNS

Från BODY SHOP




Min favoritmodell





Nu är det dags att byta vardgsväskan till en mer höstig/vintrig variant. Och naturligtvis i min favoritmodell - Shopper -  Alltså med volumen på längden och inte på bredden om ni förstår vad jag menar. I den har jag en mindre väska för Iphone, korthållare, kontanter och annat viktigt som jag snabbt vill komma åt, liten sminkväska, hårspray, matlåda till jobbet,frukt, nycklar osv. Väskan behöver rymma en hel del som ni förstår. Ett annat måste är att remmarna/handtagen är långa så att den enkelt och bekvämt kan hängas på axeln.
Dessa två ovan kan vara ett alternativ. Quiltadedetaljer och dragkedjedetaljer gillar jag just nu.

BODY SHOP har öppnat webbutik, så nu kan jag äntligen på ett enkelt sätt beställa produkter från min favoritserie från förra året - White Musk Libertine -

Den quiltade väskan från ZARA är i polyuretan och ligger i mellanprisklassen hittar du HÄR

Väskan med längsgående dragkedja är från ÅHLÉNS och är i skinn. Ligger därför något högre i pris. HÄR kan du se om den finns på ditt ÅHLÉNS

Och HÄR kan ni numera handla era favoritprodukter från BODY SHOP



Nej nu måste jag rusa, dags att åka till jobbet.



Ha nu en fortsatt bra Onsdag!




Bilder lånade från ZARA ÅHLÉNS OCH THE BODY SHOP













2 kommentarer:

  1. Hej!
    Vad roligt att du hittat hit :) och tack snälla för fina ord!
    Låter spännande med träning och hälsa utan hysteri. Passar även för oss som inte är gravida! Ser fram emot att följa din blogg :)

    Ha det så bra!/ Annette

    SvaraRadera