lördag 20 oktober 2012

Prisvärda Bikerboots

En lite "ruffigare" modell

Med min favoritdetalj - en dragkjedja bak -




Ja även jag





Många är vi som älskar PRIMEBOOTS modeller. Denna fina tolkning från BULLLBOXER är ett prisvärt alternativ till Primeboots höga modell. Modellen är "ruffig", har grov sula, blockklack(favoritklack hos mig just nu)och har dessutom dragkjedjan baktill. Alltså precis det jag önskar mig av en höst/vinterstövel när jag vill vara mera dressad.
Modellen finns även i en snygg brun nyans. Ni hittar den HÄR

Vad kul med respons på det förra inlägget. Jag har fått ett tips på en produkt som gör mig nyfiken! Den ska jag testa! Tack E-L :)

Ska vi fortsätta tipsa varandra om våra favoritprodukter eller vad tycker ni? Jättekul och spännande är det tycker jag.



På Återseende kära vänner!



Bild lånad från zalando.se

2 kommentarer:

  1. Ja dom där vill ju jag ha ! snygga !

    SvaraRadera
  2. Ja, jag vill också ha en variant på primebootsen. Det finns ett par andra från Bullboxer som även har det typiska spännet upptill men den verkar slutsåld överallt. Tycker denna modell också är ett alternativ :) varför betala dyrt om man inte behöver eller hur! ;)

    SvaraRadera