lördag 12 januari 2013

Ny Väska Och Andra Fynd

Snygg Clutch
Perfekt när man vill piffa upp en enklare outfit
Köpt på LINDEX till halva priset plus 40 kr extra avdrag.
160 kr slutade priset på1

Ett budgetalternativ från ÅHLENS
till de fina kuddarna med fotomotiv från By Nord
Halva reapriset. 2 st kostade mig 129 kr!

BH och Trosa från ÅHLENS
Märket är Closeness. Ett märke jag verkligen kan rekommendera som budgetalternativ. Detta set kostade mig ynka 80 kr! Halva reapriset

Vardagssnygg tröja. Glesstickad i grått och svart.Från ÅHLENS i märket WERA. Ingen rea på den dock

Ärmlös topp med fint fall i en grå/svart färg med en draperad krage
Modellen passar mig som ofta bär tunna kavajer/skinnjackor
Märket är VILA och är köpt på KOMPIS i Grannstaden
Ca 175 kr, halva priset



Tillbaka igen!





Spenderade min lediga Fredag med Firmajobb vilket även innebar ett ärende till grannstaden. Passade på att besöka diverse butiker och gjorde en hel del fynd.
Det har varit glest med inlägg här ett tag. December är en intensiv månad. Dessutom har jag jobbat mycket över Jul och Nyår. Så det fick bli en välbehövlig vila dom få dagar jag var ledig.

Så här kring nyår så ges det ju en massa löften om förändring av olika slag. För egen del har jag slutat med det för längesedan men det innebär ju inte att man inte bryr sig om sig själv och sin hälsa.
För mer inspiration kika in hos denna Tjej HÄR En Blogg om hälsa och träning utan hysteri. Ska bli spännande att följa den.

Nu ska naglarna lackas en sista gång. Ska möta upp Per i grannstaden. Han bestämde sig för att ta en extra arbetsdag i helgen så vi äter Middag ute idag.
Lyx att få slippa laga mat ibland!




Ha en fortsatt fin Lördag kära vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar