måndag 21 januari 2013

Mateus Och En Underbar Hudvårdsolja

 Pajform från Mateus i min favoritfärg

Beroendeframkallande Hudvårdsolja



En alldeles vanlig Måndag





Ibland kan Måndag vara en rätt bra dag ändå, annars är den den tristast dagen i veckan enligt mitt sätt att se det. Men i och med att mitt arbete innebär obekväm arbetstid, som att jobba helger, så har denna Måndag tillbringats i ledighetens tecken. Härligt!
Keramik från svenska Mateus är det många som gillar så även jag. Mitt senaste tillskott till den än så länge "magra" samlingen är en pajform i min favoritfärg. Blåklintsblå? eller vad ska man kalla färgen? Tack snälla Kerstin!

I föregående inlägg nämnde jag att vi skulle tipsa varandra om Hudvård. Denna underbart doftande olja är beroendframkallande denna kalla årstid. BEES WAX BODYOIL kommer från Moonsun Organic Of Sweden. Ett företag med naturkosmetiska produkter. HÄR kan ni läsa mer om företaget och deras produkter. Den här årstiden gillar jag produkter som ger en känsla av att ha varit på SPA. Denna torra olja fungerar precis så för mig. Dessutom doftar den inte för "starkt". Så den fungerar även att använda på jobbet, så idag klickade även jag hem denna olja! Tack Kerstin för tipset :)

Nu blir det Guldbagge galan gör min del. Det lär vara en hel del tjusiga klänningar, smycken och frisyrer att spana in. Spännande!




Vi ses!




Bildkälla moonsun organic of sweden


2 kommentarer:

  1. Den är så underbart fin den där blå färgen!

    SvaraRadera
  2. Ja visst är den! Samma fina färg som gratängformen jag fick av dig :)
    Kram

    SvaraRadera