måndag 14 januari 2013

Modellen I År!

Min favorit, Bombermodellen
Just denna kommer från MQ

Shopperväska från ZARA förra säsongen
med min favoritdetalj ett tag nu, Quiltat.



Hej Vänner!





Tar upp tråden från Instagram i går, där vårjackor visades och diskuterades.
Jag var redan i höstas på väg att att köpa en quiltad jacka i bombermodell. Hittade då en fin budgetvariant på Lindex. Inget köp blev det. Känner att jag föredrar quiltat som detalj i stället, på en jacka eller som på väskan från ZARA
Jackan från MQ HÄR är ungefär som jag tänkt mig jackan för våren. Tunn i materialet och med fina rynkeffekter på ärmarna. Inget köp blir det för min del än. Jag ska ha lite "is" i magen och leta vidare. Tipsa mig gärna!

Har ni några planerade inköp inför Våren?




På Återseende!




Bilder från MQ och ZARA


2 kommentarer:

  1. Haha dom där jackorna kommer jag ihåg fast gröna såg jag mycket av. Väskan var mycket snygg jag häller på att leta efter en ny. ha det så gott Kram Sussi

    SvaraRadera
  2. Ja, det är en klassisk modell som kom tillbaka stort redan förra säsongen. Mycket fin tycker jag. Enkel, det gillar jag. Men det finns många fina alternativ i andra modeller så vi får se vad det blir. Söker också efter en ny vardagsväska. Blir spännande att få se din favorit :)

    Ha det bra! Annette

    SvaraRadera