fredag 18 januari 2013

Lite Försmak Inför Våren

Välkommen Våren
Vilka underbara färger. Så snyggt att Pumps och Byxor går i samma färg
Den här stilen kopierar jag helt enkelt rakt av :)

Ytterligare en snygg jacka. Mycket användbar

En Väska i min smak men jag hade föredragit den mer om detaljerna varit guldfärgade



MANGO's Lookbook Januari





Fortfarande Januari och 20 grader kallt ute, men det kan inte hjälpas, vårfeeling har börjat infinna sig hos mig. 
Dom Spanska Klädkedjorna verkar alltid ha koll på vad jag föredrar ;) och dom gör mig inte besviken nu heller. Här ser ni några godbitar från MANGO HÄR. Skulle kunna lägga beslag på allt i deras senaste Lookbook.

Kommer att jobba hela helgen så det blir inga inlägg här i bloggen men till veckan tänkte jag att tipsa och visa er de hudvårdsprodukter jag använder, och hörrni! Dela med er av era bästa produkter. Alltid lika roligt att få ta del av andras erfarenheter




Trevlig Helg allihop!




Bildkälla MANGO

2 kommentarer:

  1. Fräscht med lite vårinspiration Annette!!! Väskan är verkligen du....även lite mig ;))) kram

    SvaraRadera
  2. Ja, längtar efter takdropp och asfalt nu! Ja väskan är för snygg, men har många idéer så vi får se vad det blir för väskor tillslut :)
    Kram

    SvaraRadera