onsdag 11 juli 2012

På Nära Håll


Med färg, men ändå neutral. Fint eller hur?
Och nej, det är inte min mun :)


Detta fina läppglans använde duktiga Pernilla när hon sminkade T inför Balen.
Märke AMATI(Det märket använde sig min Make-Up artist av när jag gifte mig. Mycket nöjd var jag)

Finns att köpa på FrisörVillan

Skönt att det finns bra smink på nära håll :)
Så tänk på det nästa gång ni klipper er. Kika lite extra på sminket. Ett stort utbud på fina nagelack finns också

Tyvärr blir det ingen Yra för oss ikväll. Har legat i huvudvärk hela eftermiddagen. Fick ta en tablett till slut. Har lovat T att vi ska gå igenom festligheterna en sväng iallafall.
Sen ska här fixas och packas inför kommande semester.

Önskar er en trevlig kväll kära vänner!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar