tisdag 3 juli 2012

Ett Litet Tips!

Jag gillar verkligen formen på denna flaska
Smal och hög

Kan användas till mycket



Praktisk och användbar!



Kan inte låta bli att tipsa om denna fina glasflaska från Änglamark.
Vi har använt kallpressad rapsolja i många herrans år så när jag såg den här flaskan i hyllan bytte jag märke direkt. Flaskan kan användas som vattenkaraff till fina middagar, vas eller till ett fint stilleben. Ja, ni fattar!
Ett trevligt sätt att återvinna på eller vad säger ni? Jag är inne på flaska nr två. Som sagt, vi använder denna olja i stort sett till all matlagning. Så en flaska tar snabbt slut. Speciellt nu på sommaren då det marineras en hel del härhemma.
 Men ursäkta de trista oinspirerande bilderna. Orkade helt enkelt inte lägga ner så mycket tid på att arrangera.

Och hörrni, ha överseende med min morgonrock och något annat slarv som hänger på trappräcket ;)

Ha nu en fortsatt fin Tisdagkväll och njut av kvällssolen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar