torsdag 26 juli 2012

Det Var Ett Tag Sen Nu

På Färjan till Marstrand

Carlstens Fästning


Anrika BERGS Konditori

Inte en dag utan färska räkor i någon form





Tillbaka i Byn

 

 

Oj, nu var det ett tag sen jag uppdaterat här. Semestervecka på Västkusten och en virusdrabbad dator är orsaken till uppehållet. Jag har saknat bloggandet, har nog utvecklat ett lätt beroende för det måste jag erkänna:) 
Vi har haft en jättehärlig vecka med besök hos släkten, kunder till maken, god mat, upplevelser och såklart en del shopping. Mer bilder kommer.


Så kul att vara tillbaka igen kära vänner

Vi ses hörrni :)
 

2 kommentarer:

  1. åh vackra Marstrand ..känner igen mig, där var vi en vecka när vi va nykära;)))..mysigt ställe:) kan tänka mig att du trivdes....

    SvaraRadera
  2. Underbart mysigt och väldigt trivsamt. Hit åker vi nästa år igen bestämmde vi :)

    SvaraRadera