tisdag 10 juli 2012

Kuddfynd

Nyfyndat till Loungen på Balkongen




Reafynd!



Hittade dessa kuddar på ÅHLENS. Det är reatider nu och dessa fyndade jag för 99 kr styck. Perfekt pris för kuddar som kommer att glömmas bort att ta undan.
Tyget går i vitt, blått, turkos och svart. Fina färger, speciellt sommartid tycker jag.
Ja, nu blev det lite mysigare på balkongen men det fattas en hel del ändå. Kanske blir det fler fynd på semestern. Jag tänkte ha mer fokus på inredning på denna resa. Jag och några vänner har vissa planer på att ta en en tripp med övernattning i Västerås i Augusti/ September. Avvaktar med annan shopping till dess ;)

Ha nu det så bra resten av dagen allihop!
Kanske syns vi på Yran i morgon?

2 kommentarer:

  1. Precis dom tittade jag på när jag var där. Super snygga. Kul att få fynda nu när det är rea överallt. Ha det kram Sussi.

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du, ja man vill ju inte gärna betala dyrt för kuddar som man har utomhus men fina vill man ju ändå att dom ska vara = perfekt med rea.

    Ha det bra du med!
    / Annette

    SvaraRadera