tisdag 4 oktober 2011

Tällberg

Nu är det bokat och klart. Jag och maken, anställda med respektiva åker med makens firma till Tällberg. Jag var ute i sista stund som vanligt. Hade tänkt boka in oss på Klockargården men där var tydligen Lars-kristerz och skulle ha en show så allt var fullbokat.
Dalecarlia hade rum kvar i deras annex. Jag har inte varit där så det ska bli spännande. Tyvärr hade de ingen hudterapeut den helgen så en ansiktsbehandling med Kerstin Florians produkter kunde inte bokas. Nu är det så att jag inte gjort en ansiktsbehandling sen min möhippa(det är 6 ½ år sen) så jag ska boka in Mora Spasalong innan vi åker istället. Har ett tag nu tänkt att börja använda KF produter igen.

Både Dalecarlia och Klockargården har förmånliga weekendpris, där fikabuffé och trerätters middag ingår både lör och sön. Behöver man inte planera sin weekend i förväg kan man ha is i magen och boka från måndagen samma vecka som vistelsen planeras så betalar man halva priset i mån av lediga rum.

Ja, att blogga utan snygg yta och utan bilder är trist, jag förstår om ni tröttnar. Begriper inte hur jag ska kunna ta mig tid. / Annette

1 kommentar:

  1. Låter härligt. När du kommer och hälsar på oss kan vi ordna ansiktsbehandling :)
    Hälsa familjen. Kram från oss alla.

    SvaraRadera