söndag 9 oktober 2011

Så det kan gå..

Bild från google

I dag skulle det bli lammkotletter till söndagsmiddag men vad händer. Upp ur fryspåsarna kommer något som mer liknar köttben som man kokar till hunden(som vi inte har någon). Jag läste lammkotletter men om man lusläste makens kråkfötter stod det tydligen lamm kokkött. Panik? ja, nästan. När man förberett något in i minsta detalj så känns det jobbigt att plötsligt behöva börja om från början. Ni vet vad jag menar, man får gå igenom vad som finns hemma och sen hoppas på att slippa åka till affären och handla.
Jo då, en timme senare åt vi paj på renfärs, vitlök, gul paprika med ett lock av fräst lök med mosad cream cheese och matyoughurt
Puh, räddad!

Dottern har hjälpt mig infoga denna bild( hon påstår att man får kopiera från google, jag är tveksam), så nu har jag kommit ett litet steg framåt.
Har fått en hel del prover från Apoteket Hjärtat här i Orsa. Märket är KORRES.(gå in på korres.se)
Älskar deras Fikon bodybutter som jag är väldigt nöjd med. Så nu ska det bli jättespännande att testa schampoo, balsam och duschgel bla. Återkommer med recension.

Nu tillbaka till rensning av kilovis med trattisar, känns inte kul ska jag ärligt erkänna./ Annette

1 kommentar:

  1. Kan gärna avlasta dig med att ta ett kilo trattisar om du tycker du fått för många :)//Kram

    SvaraRadera