torsdag 21 juni 2012

Tärnbuketten

Vitt och blått med två gröna nyanser som ramar in buketten på ett fint sätt

Så vacker i sin enkelhet med tjärat snöre som detalj



God Morgon!



Vita rosor, blåklint, daggkåpa med ormbunksliknande blad(är det rätt E-L) som inramning och tjärat snöre som band i hop buketten. Så fina var de, våra tärnbuketter i Lördags. Blåklintsblått är accentfärgen som tilltalar mig mest just nu.
Blått har alltid varit en favoritfärg hos mig och särskilt till sommaren.

Ja, i morgon är det midsommarafton. Jag jobbar hela helgen så det blir inte mycket midsommarfirande för min del.
Nej nu ska jag ut i trädgården för plantering i krukor då denna tidsoptimist bara hann klippa gräset igår. Hinner jag lägger jag ut bilder senare.

Nu kör vi i gång hörrni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar