måndag 25 juni 2012

Ledig Dag På Hemmakontoret

Mitt mobila kontor



God Kväll!

 

Pigg är det sista man kan kalla sig denna lediga måndag.
Arbetshelg för mig och midsommarfirande familjemedlemmar  på vift var ingen bra kombination. Jag tror det blev sammanlagt 6-7 timmars sömn på två nätter.
Ledig dag på schemat innebär sällan ledigt för mig. I morse var alarmet ställt kl 07 för arbete på mitt hemmakontor. Fakturajobb och löner skulle utbetalas även en hel del telefonsamtal som skulle ringas. Är trött på att inte ha ett eget kontor härhemma. Det blir ett väldigt springande efter papper och pärmar(för alltid är det något man glömt). Har en längre tid haft planer på att göra ett kombinerat gästrum/kontor. Får försöka ta tid för det till hösten.
Jag och T åkte in till Mora senare på eftermiddagen för en fika på WAYNES COFFE. Passade på att göra reafynd på ÅHLENS och köpa ett fint halsband på H&M. Bilder kommer senare.

Nu blir det film härhemma SHERLOCK HOLMES - A game of shadows -


På återseende kära vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar