måndag 18 juni 2012

Ett Tips Till Er!

På Önskelistan
Bild från Norrgavel


God Förmiddag!

 


Nej då, det finns inte bara bröllop i mitt huvud :)

Väckarklocka design Arne Jacobsen drömmer jag om inredningsmässigt just nu men som så mycket annat får den stå kvar på önskelistan. Men känner ni någon som fyller jämt eller har något bröllop ni ska på så tycker jag att denna fina klocka är ett alternativ till present. Man kan ju gå i hop och dela. Då blir det inte så dyrt.

Väckarklocka Arne Jacobsen hittar ni bla HÄR

En fantastisk dag hade vi i Lördags. Låt mig säga så här, jag sov hela dagen :)

 Jag återkommer med en mer utförlig rapport och fler bilder


Ha det bra allihop!

5 kommentarer:

  1. vi hade en fantastisk dag !,,,men du var väl vaken ?;)))

    SvaraRadera
  2. Ja, ha ha.. vad jag vet så :)

    Hur kul kan det inte bli när man skriver ett inlägg i all hast ;)))

    Kram

    SvaraRadera
  3. nu är jag oxå medlem ! varför har jag inte varit det tidigare??? Gjorde lite fb-reklam igår;)

    SvaraRadera
  4. Kära Evalena du har varit medlem redan:) men av någon anledning så försvann det!

    SvaraRadera