lördag 28 januari 2012

Svag för svart

Women's Jeans Casey, Medium Blue Denim

 



  • Skinnjacka -In Wear- från mq.se
  • Väska från mq.se
  • Jeans - Women's Jeans Casey Medium Blue Denim - från lexingtonshop.com
  • Rayban's wayfarer(bild från google)
  • Skor - Tamaris - från nilsonshoes.com

Ja, jag är väl lite tråkig men jag gillar ju det enkla o klassiska. Dessa ovan kombinerar jag gärna med en snygg vit skjorta/blus eller en tuffare t-shirt(lexington har snygga).
Skinnjackan är ett alternativ till de fina bikermodellerna som finns. Elegant, enkel men ändå med en "twist".

Hurra! Leksand vann matchen mot Mora igår. Vi hade det trevligt på Mcgregor's. Stämmningen var på topp och maten OK(mitt kött var för välstekt i min smak).
Av någon anledning hamnade vi på "HOTELLET" där Weeping Willows spelade. Fullt hus var det där. Kul med så många jämngamla lördagsfirare. Hade inte förväntat oss det.
Nu kommer maken hem. Ska göra mig klar och följa med till Falun.

Trevlig Lördag hörrni/ Annette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar