söndag 29 januari 2012

Rött är sött!

Skor - Marina Ferranti: 3430 | Yttersidan av skon



Skor - Donna Girl: 211205 | Yttersidan av skon
bilder från brandos.se


  • Heels - Marina Ferranti - från brandos.se
  • Flats - Donna Girl - från brandos.se

Passar på att tipsa om ett trevligt matställe i Rättvik.
BIG STREET BBQ o BAR. Bra mat med serviceinriktad personal och fräsch inredning.
Det var en ren tillfällighet att vi hamnade där. Vi hade varit i Falun och ville slippa laga middag när vi kom hem. Väl värt ett besök(tror att det bara är öppet fre o lör dock) men det kan vara bra att boka bord innan. Vi var där ca 1730 och det är ju inte en tid på em/kvällen då det brukar vara svårt att få bord men det var det.

Röda skor(som dessa i mocca)och accessoarer kompletterar jag med och använder som ett vår och sommarfräscht alternativ till det svarta jag använder till jeans, skjorta och kavaj.
Nu sitter jag här och ångrar att jag inte slog till på den röda, lilla väska jag såg på Åhlens rea tidigare. Typiskt!

Maken har rest till Irland, det är lite trist. Tur att jag har huset fullt av ungdomar.  Vi ses!/ Annette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar