torsdag 12 januari 2012

Guldfärgat

Asseccoarer



Syster P - Tiny Earrings (gold/green amethyst)Syster P By Mogi - Örhänge (prehnite/gold)JohannaN -  Armband LND-UME BraceletBohemian Luxury - Greek goddess bracelet in treasure gold

Bilder från creativelougne.se


Ja, inte kunde jag väl tro att jag skulle börja bära guldfärgade smycken men i kombination med gröna stenar tycker jag det är väldigt snyggt.
Jag har använt ett halsband med ett grönt fyrklöver flitigt i ett par somrar nu så jag tänkte komplettera och variera med örhängen och armand. Gärna till kläder i olika färgvariationer av jeansblått. Matchar med OPIs fina(i min smak) gröna "Jade is the new black" på naglarna och nya snygga nudefärgad kilklackar till det. 
Låter det vardagsfräscht till sommaren? Ja, det tycker jag. Ni?

Örhängen Syster P

Armband överst johannaN

Armband nederst Bohemian Luxury

Allt från creativelougne.se

Trevlig kväll allihop/ Annette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar