söndag 8 januari 2012

Datastrul

Men nu är det fixat.



bild från google



Fick någon form av datahaveri igår. Först strulade det med uppkopplingen till det trådlösa nätverket för alla i huset. Sen sa min dator upp sig av någon konstig anledning. Bilderna fick jag över på ett USB men allt annat försvann då maken gjorde en omstart av datorn. Nåja det var väl ingen större fara med det. Nu fungerar den igen, men tänk vad man vad beroende man blivit ändå. Nu finns det ett antal fler datorer här i huset så helt utan behövde jag inte vara.
Härhemma har vi flyttat ner kontoret till ett av de mindre sovrummen. Kontoret har varit en del av övervåningen(med öppen planlösning)så det har inte varit kul inredningsmässigt tycker jag. Nu ska vi köpa nya soffor och ny TV. Vill gärna ha ett nytt matbord och stolar till det men en sak i taget får det bli. Har soffidéer men möbleringstips mottages tacksamt. Ja, sen har jag röjt bland lakan och handdukar och slängt en massa bättre begagnade som bara tog upp plats.
Typiskt eller hur nu när det är nytt år.

Det var min helg det. Ha en fortsatt trevlig söndag allihop.

/ Annette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar