tisdag 1 november 2011

Sköna test

Fick ett antal prover från Korres av Apotek Hjärtat för ett tag sen.
  • Showergel basil lemon
  • Shampoo sunflower and vitamin F
  • Conditioner acacia milk
  • Shampoo aloe and soapwort
  • Body milk fig
Har testat dom tre första i listan. Showergelen var krämig och skön men jag hade önskat att doften varit mer distinkt. Schampot och balsamet har jag testat en gång så det är svårt att göra en riktig bedömmning, men jag är mer än nöjd efter en användning. Mitt frissiga och "kinkiga" hår är mjukt och skönt. 
Ett plus är också dofterna på produkterna. Milda och naturliga. Jag som tyvärr kan vara allergisk mot "konstgjorda" dofter klarar dessa utan problem.
Jag är väldigt förtjust i mina hårprodukter från Matrix, men det är ju roligt med variation. Så hårprodukter från Korres kommer jag att kompletera med.
Ja, Evalena :)  jag har sett att jag jag uppdaterar på de mest konstiga tider. Förstår att du undrar, men har väl någon felinställning på klockan.
Ha en skön kväll hörrni / Annette

1 kommentar:

  1. I princip kan man säga att allt ingår i en renovering som du bokar med oss, för innan vi sätter igång så lägger vi upp en plan. Du får berätta vad du önskar få ut av jobbet, vad ditt mål för badrummet är.
    BADRUMSRENOVERING STOCKHOLM

    SvaraRadera