söndag 2 december 2012

Ett Tips Ni Inte Bör Missa!

Estée Lauder/Michael Kors

Hermès om maken får bestämma




Den första julklappen är till mig!





Kunde bara inte låta bli när jag såg att en av mina favoritbutiker HÄR
säljer denna fina aftonväska från Michael Kors med lyxiga make-up produkter från Estée Lauder. Väskan blir min(perfekt för kvällsmingel)och en del av produkterna blir julklappar till tjejerna i familjen. Inte dumt alls att köpa ett "kit" och dela upp det på detta vis. Som ni vet är jag ett stort "fan" av Grand Parfymeri som har ett stort sortiment av de flesta märken. Dessutom märken som man ofta behöver besöka de stora varuhusen för att få tag på. Doften Terre d' Hemès tex som är en av Per's favoritdofter i den dyrare prisklassen.
Och nu till tipset!
Grand Parymeri har en julkalender med olika produkter till bra mycket bra pris. Perfekt till sig själv eller som julklapp/present till nära och kära. Frakten är bara 19 kronor upp till 500 kr sedan fraktfritt. Så köper man bara en produkt så blir priset ändå överkommligt. Köper du för en större summa så har grandparfym.se ett erbjudande då man betalar i Februari.
Julkalenderprodukterna finns att kika på i webbutiken. Den 10:e December vet jag att jag "hänger på låset"

Nu är jag nyfiken på era bästa tips!




Trevlig fortsättning på Söndagen kära vänner :)




Bilder lånade från grandparfym.se




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar