onsdag 5 december 2012

Jag Måste Hejda Mig!

Underbar Julkudde från DAY Home




Nu var det nära





Att jag klickade hem denna perfekta kudde. Så fin nu till Jul med mönster av en guldfärgad stjärna. Är väldigt förtjust i stjärnor och guldfärgat som ni vet så detta är ju en "win, win" för mig! Men nånstans får man dra gränsen. Men det "svider" ska ni veta! Saknar ju mer baskuddar härhemma, men hur härligt hade det inte varit att för varje kommande Jul få inreda med denna kudde. För er som ändå inte kan motstå ett köp, så säger jag, SKYNDA! Den är slut på många ställen. I skrivandets stund finns den fortfarande kvar HÄR 
Uppmärksamma läsare kanske minns att denna kudde skymtades i en av bilderna från Inlägget - Storstads Helg I Bilder - ;)

I kväll har jag en middag med tjejerna på jobbet att se fram emot.
Planksteksafton på Mc Gregors här i byn. Vardagslyx!




Hej på ett tag!




Bild lånad från HVITA VILLAN

3 kommentarer:

  1. Gokväll ! även jag var nära att klicka hem denna kudde för ett tag sedan...men, men. Tänkte att den får jag glömma...nu är jag påminnd igen !;)
    Nej det får bli julklappar för de pengar som ev .finns över...vad är väl en Bal på slottet..suck Hoppas ni haft en trevlig kväll på Mc Gregors !..men du har väl inte ätit för lika mycket som kuddfodralet kostar nu då ?!

    SvaraRadera
  2. Ja du Frun, det var väl synd att jag skulle fresta dig igen ;) men som sagt vad är väl en bal på slottet... Alla dessa överläggningar med sig själv som man ställs inför! Det är ju tider med extra utgifter. Här prioriteras också julklappsköpen nu. Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  3. ...Godmorgon !..ursäkta att jag var så stressad när du ringde mig på jobbet igår..hoppas du får luggen klippt idag:)ska ge mig ut i snön sedan ut i Julklappshandeln..kram

    SvaraRadera