fredag 1 mars 2013

Mönstrat!

Snyggt med mönster
CREATIV LOUNGE

I manchester
COSTUMMADE/CREATIVE LOUNGE

Matchas med fördel med enklare överdelar
som denna från 2 ND DAY/CREATIVE LOUNGE
2 ND DAY har mycket vardagssnyggt nu

och denna fina sweatshirt från Boomerang/NELLY

Vill man känna sig lite mer "klädd" så blir det fint att kombinera med en enkel blus med trekvarts ärm till
Från MQ




Att våga mönster





Ja, det tror jag att jag gör i Vår/Sommar. För min del så väljer jag det på nederdelar och då gärna i kombinationer som dessa ovan. Gillar enkla överdelar i sweatshirt extra mycket just nu, gärna med lite mer vidd nertill och råa kanter. Till det Pumps, väska, snygg klocka, enkla armband, svulstiga örhängen?.. Inte allt nödvändigt samtidigt ;))
Kan ni föreställa er hur jag tänker? Vad tycker ni? :) 

Strax bär det i väg till en efterlängtad weekend med god mat/dryck, vila och lite lagom shopping(jippi!)Så skönt att få byta miljö och ladda energi. Vi åker till Västerås jag och Per. Här finns det mesta i mysig småstadsmiljö med nära till allt och så ligger stan så lagom långt bort från vår By. Inte så lång resväg med andra ord :)
Uppdateringar kommer på Instagram så ha lite koll, kan komma att behöva smakråd ;)


Länkarna hittar ni här MQ CREATIVE LOUNGE NELLY




Ha nu en skön helg kära vänner!




Bildkällor: NELLY, MQ, CREATIVE LOUNGE



3 kommentarer:

  1. Godmorgon Frun! Hoppas du just nu avnjuter en god hotellfrukost!!! Tack för fina tips! Jag gillade det översta!!! Ha en mysig weekend! Håller koll på Instagram ��

    SvaraRadera
  2. Snygg tröja med text ;) lite väl dyr för collegetröja bara tycker jag ;)

    SvaraRadera
  3. Jag håller med dig Tarja! Det är lite dyrt, men den var så snygg! Btw, jag gillade Boomerangs modell mer :)men den var ju inte så mycket billigare den heller!
    Det får bli en budgetvariant, har spanat in en del.. :)

    Ha det gott!

    SvaraRadera